22.04.2009

Endelig har jeg fått laget konvoluttkort :)

Da fikk jeg omsider prøvd med på et konvoluttkort! Jeg brettet etter beste evne, mens jeg såg på forklaringen til Anne Bodil i februar utgaven av Ett Trykk. Kjempekjekt!! Tuuuusen takk Anne Bodil for super forklaring og inspirasjon!! Her finner du Anne Bodil's tutorial: Konvoluttkkort, på bloggen hennes :)
Jeg har brukt mønsterark fra BoBunny - Bella JourneeTuscany Prose. Stemplet hjørnene og rundtom litt, med Grunge Corner og Grunge Scroll fra Stempelglede. tekststempelet er også fra Stempelglede.no. Jeg har stanset ut teksten med spellbinders oval. Pyntet med roser og blader, charms og metallgullhjørner. MS Doily Lace border punch og symaskinssøm. Brunt silke bånd.
Litt nærmere....
Og enda litt nærmere :)

Har brukt spellbinders til å pynte litt inni. Tekststempelet inni kortet er fra Ladybugandfriends.com

***************

Ja da løper jeg ned igjen i kjelleren og lager flerekonfirmasjonskort. Blir nok noen konvoluttkort til de og :) Tiden begynner å renne ut, så jeg må slutte å lage alt annet.... :)

Ha en flott onsdagskveld!! Og her er den nydelig!! Sol, blå himmel og vindstille!!

KLEM fra Jannhild

16 kommentarer:

Berit sa...

Så flott konvolutt kort - flere som har fått dilla på de her! ;)

God med fri i dag skjønner jeg, her har jeg puslet med pc'n i hele dag, prøvd meg fram med picasa'n, alt nytt er litt uvant!
Men til slutt fikk jeg vel ting som jeg ville... håper jeg!
Ha en fin kveld! KLEM

Tonje sa...

Gratulerer med ditt første konvoluttkort. Det var jo knall-lekkert!
Det er litt morsomt, for jeg sitter akkurat å lager mitt første jeg også. Måtte ta pause for å legge ungen. Ikke sant de er litt morsomme å lage?

May-Bente sa...

Åååå herreli, Janhild. Denne var virkelig nydelig!!! Flott papir og pynt:=)

Klem:))

Gro sa...

Kjempelekkert kort. Så herlige farger, og de metalhjørnene var utrolig flotte.
Likte og at du hadde satt på en oval under klaffen - blir liksom ikke så åpen da.

Klem, Gro.

Nancy sa...

Dette er nydelig:O) Herlige farger, lekkert pyntet.

Meretekj sa...

Skikkelig lekkert konvoluttkort:)

❤ Kaia sa...

Dette var jo helt superflott.
Pyntinga og arket du har brukt var helt nydelig.
Ha en fin kveld :o)

Lilledesign sa...

nydelig jannhild:)
jeg har dilla på bokser for tiden .
vet du hvem det er sin skyld?
takk for inspirasjonen:)lilly

Marit sa...

Hei!
Denne oppgaven løste du på en skikkelig flott måte - kortet ble jo kjempefint:)
Kreativiteten blomstrer - det er helt tydelig.
Jeg holder også på med konfirmasjonskort, men mine blir nok noe enklere enn dine ja....
Ha en fin kveld videre!
Hilsen fra Marit

anne bodil sa...

Wow!! for et nydelig konvoluttkort du har laget, skikkelig lekkert! Utrolig gøy å se din løsning, veldig stilig med ovalen inni. :)

Kristine sa...

Kjempefint konvolutt kort du har laget! Nydelig med maskinsömmen rundt.

Heidi a sa...

IGJEN... du lager noen FANTASTISKE kort. eg har igjen brukt laaang tid på å studere meg gjennom bloggen din og resultatene dine er jo bare nydelige og detaljerike og fargerike og... ja!

Aina sa...

Dette konvolutt kortet ble aldeles nydelig! Så mange flotte detaljer, og farger.
Den som får dette blir nok mektig imponert :O)

Moia sa...

Utrolig flott kort fra deg igjen. Alle detaljene bærre lækkert. Det ligger en award til deg i bloggen min. Klemz fra Moia.

Gladie sa...

Fantastisk lekkert kort, Jannhild!

Tonje - fantorangen sa...

Kjempeflott konvoluttkort! Jeg prøvde meg på et sånn i helga jeg også, men det ble på langt nær så nydelig som ditt:)

Kanskje du vil se disse også?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin