24.02.2013

Sketchy Colors #152 - Skisse ♥

Ny søndag og ny utfordring hos Sketchy Colors!! I dag er det skisse igjen, en flott og kjekk skisse :)
Jeg har laget dette kortet etter skissen:

 Jeg har brukt de nydelige papirene fra Maja Design, Vintage Summer. Nydelige papirer som jeg ikke har testet ut før nå!!! 
Ellers har jeg pyntet med perler, blomster, swirler, chrams og tekststempel fra Inkido.
Innsiden med tekststempel fra Stempelglede.
Ha en strålende søndag alle sammen!
Klemmer fra Jannhild
♥♥♥

12 kommentarer:

WencheP sa...

Dette var vakkert! Likte veldig godt mønsterarkene du har brukt. Lekkert med blomstene.

-Wenche

Unni A sa...

Så lekkert! Duse vakre farger, nydelig motiv. Så stilig å kombinere med mønsterarket med tekst! Lekkert!
klem Unni

Pauline sa...

Nydelig kort i sarte fiiine farger!!
Og som alltid gjennomført, med pyntet og flott på alle fire sider!
Fortsatt god søndag, klem! :-)

Bodil sa...

Nydelig kort du har lagd :)

Sophie sa...

Janni, die Karte ist so bezaubernd schön.


Sophie xx

Scrappellen sa...

..Og som alltid så leverer du de vakreste kort, Jannhild, og jeg elsker virkelig kortene dine og stilen din.."no doubt about that♥"!:)
De er så delikate, vakre og sarte!
Ha en flott kveld videre.
Klem fra Ellen

ps..du, tuuusen takk for den flotte tut'en under her, jeg har bare glemt å kommentere den!;)

Åse-May sa...

Vakkert kort....:)

Mona sa...

Lekkert kort, Jannhild! Helt nydelige farger!
Ha en super uke! Klem Mona

Anonym sa...

Wow!
cudo!!!

Bente Årstad sa...

Nydelig kort, klem bente:9

Ursula Alice Stegmann sa...

Eine zauberhafte Karte, Wie schön, das Papier und auch das Bildchen.
Liebe Grüss, Ulla

Bärbel sa...

Eine wunderschöne Karte, die rundum perfekt gestaltet wurde!
Liebe Grüße.

Kanskje du vil se disse også?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin